Vježbe nakon poroda

Exercise_ImageTrudnoća i prva godina majčinstva iznimno je zahtjevno životno razdoblje koje donosi velike promjene, a utječe i na fizičku spremnost i izgled ženskoga tijela.

Kako bi se što prije vratili u „formu“ prije poroda majkama se savjetuje redovito vježbanje nakon poroda.

Kada započeti sa vježbanjem? To ovisi od načina i težine porođaja, da li je majka vježbala prije i tijekom trudnoće,da li se oseća psihički i fizički spremnom za vježbanje. Savjet je da sa vježbanjem krenete šest tjedana  nakon prirodnog porođaja, odnosno šest mjeseci nakon carskog reza. Ipak, prije toga morate se konzultirati sa vašim ginekologom i svakako fizioterapeutom.

Kako i gdje vježbati? Ako nemate mogućnosti odlaska u neki od Centara koji nude vježbe za mlade majke možete sa fizioterapeutom dogovoriti program vježbanja koje ćete provoditi doma.

U našem programu su i vježbe za mame i bebe gdje uglavnom vježbaju mame,a bebe su pored njih, odmaraju ili s majkom sudjeluju u vježbanju. Majke osim što vježbaju, rade na svom tijelu, a pri tom su u prisutnosti svoje bebe, također su u mnogućnosti upoznavati i dijeliti informacije sa drugim majkama o ljepotama majčinstva.

Vježbe od prvog dana

Postoje vježbe koje možete  raditi od prvog dana, kao što su vježbe disanja i takozvane Kegelove vežbe, vježbe za jačanje mišića zdjeličnog dna.

Samo upornim radom možete svoje tijelo vratiti u formu a time će te biti zadovoljnije i sretnije majke.